Вхід

вівторок, 26 липня 2016 р.

Шановні! 
Сьогодні  для вас цікаве завдання для розвитку фонематичного слуху - потрібно визначити першу і останню літери в слові, приклеївши (або просто приєднавши, або вписавши) їх на повітряні кулі






ВУЗЛИК ДЛЯ БАТЬКІВ
Щоб з'ясувати, на яку букву починається конкретне слово, потрібно навчати дитину чути звуки. Чітко-чітко промовляйте спочатку слово Ви: «Чччччайник - який звук ми чуємо перший у слові ЧАЙНИК? Чччччайник». Таким «виділенням» необхідного звуку ми не підказуємо малюкові, ми вчимо концентрувати увагу на потрібному звукові.
Коли перша буква буде визначена, переходьте до з'ясування останньої: «Чайниккккк - яка буква стоїть остання в слові чайниккккк?». Завжди давайте кілька секунд дитині, щоб вона встигла проаналізувати почуте і виділити головне. Не бійтесь повторити ще і ще. Не вимагайте, а підводьте дитину до з'ясування, це не саме по собі зрозуміло для неї, це зусилля. Більше того, визначити першу літеру дитині простіше, ніж останню, так як це вимагається зробити частіше. Через певний час практики у схожих вправах дитина буде сама себе контролювати і проговорювати всі звуки. 
Це завдання добре сприяє письмовій грамотності, коли учневі потрібно буде записати будь-яке слово.

Немає коментарів:

Дописати коментар